Vi använder nödvändiga kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera. Om du tillåter alla kakor tillåter du även kakor som gör att webbplatsen fungerar bättre för dig som användare och kakor som gör att vi kan följa upp och förbättra webbplatsen. Du kan när du vill ändra vilka kakor du tillåter genom att klicka på "Hantera kakor" på sidan Kakor (cookies).
Till kontaktcenter kan du vända dig med frågor, synpunkter och ärenden som rör kommunen och våra olika verksamheter.
Vi hjälper dig att hitta den information du söker och tar emot synpunkter eller felanmälningar. Du kan få vägledning i att fylla i blanketter eller använda någon av våra e-tjänster. Vi kan även guida dig vidare om ditt ärende gäller en annan myndighet eller organisation.
Kontaktcenter
0120-830 00
kontakt@atvidaberg.se
Öppettider
Måndag 8-16
Tisdag 8-16
Onsdag 8-16
Torsdag 8-18
Fredag 8-12
Lunchstängt 12-13
Röda dagar och helgdagar är kontaktcenter stängt. Dagen innan är det öppet 8-12.
I vår självserviceportal kan du bland annat lämna synpunkter och göra felanmälan.
Konsumentvägledning är en opartisk verksamhet som ger dig som privatperson vägledning i vilka rättigheter och skyldigheter du har som konsument.
Skicka in ditt ärende till kontaktcenter via formulär, telefon eller besök oss i kommunhusets reception torsdagar klockan 15-18.
På kommunens webbplats finns mycket information. Du kan enkelt använda dig av sökfunktionen för att hitta information som rör just dig.
Vi försöker hela tiden att bli bättre och där kan du hjälpa oss. För att kunna arbeta med sökord på webbplatsen har vi skapat ett formulär som du kan använda.
Senast uppdaterad